Welcome, Guest. Please login or register.

Autor Tema: Les Enfants Terribles#Nuevo  (Leído 74 veces)

Henessy

• Novice
  • *
    • Ver Perfil
Les Enfants Terribles#Nuevo
« en: Diciembre 24, 2017, 09:16:16 pm »
Hola, My name is Andru and am GM LES "Les Enfants Terribles"
Am from Ukraine

The story guild is biggest:
In 2003 start first like a official server on Russia, rates is 1x1x1x
Online be big like 4k in woe, and i come first in 2004-2005 year
in the server be many guilds maybe 1k and Les be in top10 and i all time want to join guild, i like franch name guild and cute emblem.
When i have good item and lvl i join to guild and play to 2010 year. I love this guild and i continue play in but now like GM.

We are have 7 embers who always
LES is guild PVE for partys BG MVP, maybe when we make more members we are go to WOE;3
We need a newbie and if you want to join please PM me "Henessy"
In guild all speak spain and witch me english, all say "It's good to train your English" and my languach is Ukrainian and i traine english too)
We are have chanel Discord so you can send me messege to "Andru" in okaniro chanel. thanks you for atention

Lucent

• Third Job
    • Ver Perfil
Re:Les Enfants Terribles#Nuevo
« Respuesta #1 en: Diciembre 25, 2017, 03:05:40 am »
Hola, My name is Andru and am GM LES "Les Enfants Terribles"
Am from Ukraine

The story guild is biggest:
In 2003 start first like a official server on Russia, rates is 1x1x1x
Online be big like 4k in woe, and i come first in 2004-2005 year
in the server be many guilds maybe 1k and Les be in top10 and i all time want to join guild, i like franch name guild and cute emblem.
When i have good item and lvl i join to guild and play to 2010 year. I love this guild and i continue play in but now like GM.

We are have 7 embers who always
LES is guild PVE for partys BG MVP, maybe when we make more members we are go to WOE;3
We need a newbie and if you want to join please PM me "Henessy"
In guild all speak spain and witch me english, all say "It's good to train your English" and my languach is Ukrainian and i traine english too)
We are have chanel Discord so you can send me messege to "Andru" in okaniro chanel. thanks you for atention

Hola mi amigo Andru me pidió ayuda para postear en Español, y quisiera decir que:

Andru: Hola, mi nombre es Andru y soy el Guild Leader de 'LES' Les Enfanta Terribles, soy de Ucrania.
La historia es algo larga:
En el 2003 iniciamos en un server Internacional Ruso (ruRO) rates 1x
Fuimos 4k Online en WoE y mi primer WoE fue entre los 2004-2005, aproximadamente 1k guilds llegando a estar entre las top 10 siempre quise ser parte de LES, me gusta el nombre Francés de una película y el logo coqueto.
Cuando llegué a buen nivel y equipo entré a la guild y jugamos hasta el 2010, me encantó la guild y seguí jugando pero ahora como GL.

Somos 7 miembros siempre en PVE, party, MVP, BG y talvez si contamos con más gente vamos a WoE :3
Necesitamos nuevos miembros y si quiere unirse MP a 'Henessy'
Idioma Español todos, y conmigo Inglés todos dicen "It's good to train your English" y mi Idioma es Ucraniano pero practico inglés aquí.
Tenemos Discord puede enviar mensaje a 'Andru' en el canal de OkaniRO. Gracias por su atención.

Vicioh

• Novice
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #2 en: Diciembre 26, 2017, 12:21:55 am »
Nice ^^

Lucent

• Third Job
    • Ver Perfil
« Respuesta #3 en: Diciembre 26, 2017, 05:22:47 am »
Es un buen cabro, yo les pido por favor ya que es mi amigo que lo piense dos veces quien quiera meterse aprovechar a sacarle equipito y exp para sus segundos chars, él siempre va estar dispuesto ayudar y tiene un conocimiento amplio prácticamente de cualqueir job sabe algo sino todo xD, creo que sí acepta second chars pero que estén dispuestos a armarse party y ayudar a los nuevos.